CafeForum (bine ai venit,cheama-ti prieteni pe forum)
Bine ai venit , va rugam faceti-va un cont pentru a vedea intregul forum


urmarestene pe facebook https://www.facebook.com/wwww.cafeforum.forumhit.ro sau pe messenger : id : cafeforum.forumhit
 
AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  
Intra si ia cele mai bune hack-uri. Invita-ti prieteni pe acest forum. Mutumim
Sa adaugat noi hacku-ri , dupa cererea voastra,intra si verifica.
Laughing Out Loud RO
Dane un like la pagina
Alege

Get your own Poll!
Ceas
Kiss FM
Top postatori
Admin
 
InDiGo
 
TheNightMan
 
d3m0n
 
nicusor
 
caddycaddy
 
adelin99
 
cosmyn15
 
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Statistici
Avem 176 membri inregistrati
Cel mai nou utilizator inregistrat este: huxley

Membrii nostri au postat un numar de 1833 mesaje în 847 subiecte
Google Analytics

Distribuiţi | 
 

 TEST DRIVE UNLIMITED 2

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Admin
Admin
Admin


masculin
Taur
Mesaje : 1819
Reputatie : 18
Data de inscriere : 25/11/2011
Varsta : 24
Localizare : Timisoara
Stare de spirit : foarte buna

Foaie de personaj
Joc De Roluri Joc De Roluri: Puncte Viata

MesajSubiect: TEST DRIVE UNLIMITED 2   Dum Iul 22, 2012 12:48 am

Deși seria Test Drive este una dintre cele mai longevive de acest gen și se extinde pe mai multe platforme, de-a lungul timpului alternând între simulare și arcade, seria Test Drive se poate spune că se împarte în două: jocurile până la Test Drive: Eve of Destruction și cele ce au urmat. Sincer, în afară de nume, nu știu absolut nimic despre Eve of Destruction, ce e important însă este faptul că succesorul acestuia era primul Test Drive Unlimited, care a ajuns în atenția lumii mult mai mult decât oricare dintre frații săi mai mari, astfel scoțând seria din umbră și ridicând-o pe noi culmi. Test Drive Unlimited venea cu o reprezentare la scară a insulei Oahu, iar odată cu aceasta și libertatea de a te plimba pe unde îți poftește inima în mașini care mai de care mai spectaculoase și cel mai important, de a întâlni alți jucători online care fac același lucru… iar ce a urmat de aici e legendă, ca să zic așa. Cert este că modul multiplayer a ținut acest joc în viață mult timp, și îndrăznesc să spun că probabil o va mai face în continuare. Ei bine, cei de la Eden Games vor să ne impresioneze cu noul TDU, un sequel ce era de așteptat, la fel cum era destul de clar ce ar trebui să reprezinte : îmbunătățirea rețetei, diversificare etc. Ei bine, în single player lucrurile nu stau tocmai așa, iar modul online încă mai are nevoie de reparații.

100, 99, ...,3,2,1 Start!

La fel ca și în jocul precedent, începem prin a ne alege personajul. Adică norocosul sau norocoasa ce se va plimba în unele dintre cele mai râvnite mașini din lume, dar asta doar după ce reușește să facă destui bani pentru a și le permite. Știți care e ideea, nimic deosebit, faci curse, câștigi bani, cumperi mașini, eventual faci un upgrade sau două și profit! Iar aici avem primele bube ale jocului: povestea și voce actingul. Zic primele nu pentru că ar fi cele mai importante, ci pentru că sunt primele pe care le observi. În începutul jocului, personajul nostru este un valet, mult prea visător (visează că este șofer de curse bineînțeles), care uită să aducă mașina la timp pentru fiica șefului. Acum începe nebunia, iar în doi timpi și trei mișcări se trezește concediat de la slujba de valet, cu o casă și o mașină cadou, asta deoarece el este cel mai nou participant al unei competiții televizate între șoferi: ”Solar Crown”. Totul pare să fie aruncat doar de dragul de a exista, mai ales pentru că din cauza acestei încercări de poveste se pierde din timpul și răbdarea jucătorilor. Se putea la fel de bine să înceapă printr-o alegerea a genului personajului, apoi să fim lăsați liberi în lumea jocului. Dar nu, după ce treci de lunga introducere în poveste, când ești și tu fericit că poate faci o cursă sau două… se pare că trebuie să-ți pui pofta în cui, asta pentru că întâi trebuie luat permisul. Iar acest lucru se va întâmpla pentru fiecare tip de mașini în care te vei întrece. Dacă la început este o formalitate, pe parcursul jocului aceste scoli de condus nu sunt decât încă o sursă de frustrare care, la fel ca povestea, stă în calea unei experiențe plăcute de joc. Asta pe lângă faptul că ultimul permis poate fi extrem de enervant datorită supermașinilor specifice acestei clase.


Dar atât nu a fost de ajuns pentru producători, din ciclul ”Cum să facem să enervăm cât mai repede jucătorii pentru a nu ne mai juca jocurile”, s-au gândit că ar fi o idee genială să auzim aceleași două-trei introduceri de fiecare dată când începem o probă. Exasperant pentru că voice actingul este oribil și îți zgârie timpanul constant, daca adăugați la asta și prezentarea mașinii din 15 unghiuri diferite înainte de începerea probei se va ajunge la situații de-a dreptul penibile in care timpul dintre momentul in care începi o cursă și cel in care chiar iei startul in cursă ajunge să fie un sfert din cât concurezi. De altfel am avut senzația că frustrarea este ca un bulgăre de zăpadă în jocul acesta, crește constant până când ajungi să joci câteva provocări iar apoi ai nevoie de pauză. Iar cele doar două posturi de radio cu câteva piese (din care jumătate nu prea sunt de ascultat, iar intre piese avem reclame de prost gust) sigur nu ajută.

Test Drive Unlimited 2 se vrea undeva între simulator și arcade, însă și aici există niște neregularități. Sunt trei moduri de control a mașinilor dintre care putem alege: Full assistance, Sport și Hardcore (care este de fapt No assistance). Pe Full assistance ar trebui ca mașinile să fie ușor de controlat, practic însă eu unul nu am reușit să înțeleg după ce legi ale fizicii se comportă pe aceste setări. Pur și simplu mașina nu răspunde la comenzi cum te-ai aștepta, bazându-te pe experiența acumulată din alte jocuri de acest gen. În modul Hardcore pe de altă parte e aproape imposibil să stăpânești mașinile puternice de pe tastatură, deci acesta ar fi de recomandat celor ce caută o experiența de joc cât mai aproape de un simulator (dar nu prea aproape totuși), adică este cel mai indicat ca în acest mod să jucați folosind volanul, pentru autenticitate maximă. Așadar cel mai rezonabil mi s-a părut modul Sport, aici ”simți” bolizii fără a pierde controlul la fiecare mișcare bruscă și fără a avea senzația că ești la volanul unei machete, într-un fel de zonă crepusculară. Competițiile se împart în trei clase, cu mașinile specifice: classic, off road și asfalt. Iar in cursul acestora luăm parte la probe diferite, de la cele de viteză (Speedtrap – câștigă cine are viteza cea mai mare în dreptul radarelor), la curse sau probe contra timp. În general este foarte plăcut să conduci, iar asta creează rapid dependență, dacă nu ar fi alte elemente care să strice atmosfera, era al naibii de distractiv.

Un lucru deranjant aici este comportamentul mașinilor la lovirea de obiecte din lumea jocului. Spre exemplu, ciocnirea de un stâlp de iluminare, frontal, cu peste 250km/h nu face decât să respingă mașina puțin și să o oprească, mai mult, dacă agățați un astfel de stâlp cu oglinda retrovizoare, în loc să se rupă, mașina începe să se rotească incontrolabil de parcă ar fi făcută dintr-o bucată, iar proba respectivă este compromisă; oglinda nu are nimic desigur. Astfel de lucruri intră în contrast cu atenția producătorilor la detalii în ceea ce privește design-ul diferitelor mărci de autoturisme. Deși lipsesc mărci populare (Porsche de exemplu) acest lucru se compensează cu numărul mare de alegeri pe care le avem la dispoziție. Iar fiecare mașină se simte diferit, chiar dacă nu întotdeauna corespunzător cu graficul informativ. Sunt multe modele ce se dovedesc extrem de greu de ținut pe șosea deși graficul spune că dificultatea la condus ar fi minimă, iar acest lucru se întâmplă și invers. Ideea e că (pentru tastatură) exista destule mașini în care este o adevărată plăcere să concurezi, totul este să le încerci într-un test drive înainte de cumpărare. Însă la fel de bine sunt multe modele de necontrolat ce sunt adevărate generatoare de nervi. De asemenea, avem posibilitatea de a alege poziția camerei (la nivelul drumului, pe scaun sau de la depărtare), iar interioarele sunt realizate in așa fel încât să corespundă cu realitatea. Pe lângă acestea, acum putem semnaliza (ce nu se putea în primul TDU, dacă nu mă înșeală memoria), iar alături de alte comenzi de zi cu zi a mașini, jocul te poate face să simți că într-adevăr conduci pe străzile din Hawai sau Ibiza. Mai mult, mașinile sună convingător, iar zgomotul specific terenului pe care rulezi, vremea schimbătoare și ciclul zi-noapte ajută la imersivitate, mai ales dacă jucați folosind vederea de la bordul mașinii.

Ca să aduc vorba și despre alte părți bune a lui TDU 2, cursele off road mi-au plăcut la nebunie. Atmosfera din timpul acestora (mai ales noaptea, pe drumuri în mijlocul pădurii) te face să regreți că nu ești într-un GTA și nu poți să pleci la o plimbare și pe jos. Grafica arată foarte bine, lumea fiind reprodusă (cred eu) cu precizie. Avem două locații la dispoziție: Hawai și Ibiza, fiecare cu propriile caracteristici. Din păcate degeaba există atât potențial de explorare dacă jocul nu reușește să te împingă la acest acest lucru. Practic, singurele ocupații pe care le ai sunt misiunile în care ajuți diferiți necunoscuți și căutarea de epave, in vederea obținerii a noi modele de mașini. Iar eu unul nu am găsit nici una dintre acestea satisfăcătoare. Misiunile încep să se repete rapid, plus că există, în spiritul jocului, câteva lucruri ciudate. De exemplu cele în care trebuie să duci pe cineva la destinație fără să zdruncini mașina; se pare că daca conduci cu 300 la oră pe șosea persoana respectivă nu are nimic, însă să nu dea dracu’ să ieși un pic pe lângă asfalt (indiferent de viteză, și cu 10km/h) pentru că acest lucru înseamnă vomitat aproape instant, așa mai bine zicea de la început că scopul nu este să conduci lejer, ci să stai pe drum. Ar mai fi ceva de menționat la acest capitol, diferitele locații de ”tunare” a personajului, sau un exemplu de cum să poluezi și mai mult un joc. Atât timp cât nu există interacțiune reală între personajul tău și altele de prin joc, mulțimea de frizerii sau magazine de haine nu-și are rostul. Iar asta nu prea se schimbă nici în multiplayer. Înțeleg rolul agențiilor imobiliare și hai că aș putea accepta și spălătoriile auto, dar restul sunt pur și simplu degeaba. Mai ales că efortul ăsta se putea investi in partea de customizare a mașinii, care este mult sub un NFS de exemplu.

Pentru cei cu înclinații de artiști, este pus la dispoziție un sistem de făcut poze în joc cu care să vă faceți de cap. Acest lucru vine deodată cu o slujbă destul de bine plătită, unde trebuie să faceți fotografii în anumite locații din lumea jocului, câteodată depinzând și de alte elemente (timp, vreme etc.).

Level Up

În timpul jocului avansăm în nivel, dar această avansare este împărțită pe categorii, nivelul global fiind dat de suma nivelelor fiecărei categorii. Social și Competition își au rolul și sunt chiar inspirate, prima reprezentând partea multiplayer, iar a doua competițiile ce se pot juca și offline. Următoarele două însă mi s-au părut de prost gust.: Discovery se referă la descoperirea de drumuri, epave și de locații de fotografii, iar Collection la cumpărarea a tot ce e prin joc. Adică te pui pe condus, câștigi competiții atât online cât și offline, dar te trezești cu un nivel mai mic decât te-ai aștepta (poți atinge doar 30 din cele 60 posibile) pentru ca ai avut alte lucruri de făcut în loc să te plimbi din magazin în magazin și să-ți cumperi zeci de perechi de ochelari, papuci și mai știu eu ce bling bling-uri inutile.

Marele punct forte al jocului rămâne multiplayer-ul (doar e numit MMO). Din păcate, acesta este bug-uit până la Dumnezeu, și sunt pline forumurile de jucători nemulțumiți. Însă acest lucru se va rezolva iar atunci jocul își va merita banii. În general joaca online este similară cu primul TDU, dar s-au introdus și lucruri noi, cum ar fi cluburile. Acestea funcționează similar cu o ghildă, iar jucătorii pot aduce fonduri pentru îmbunătățiri, ca mai apoi să primească acces la mașini sau upgrade-uri speciale. A rămas bineînțeles posibilitatea de a provoca instant pe cineva doar printr-un semn făcut cu farurile (asta funcționează și offline, unde AI-ul controlează piloții ce populează lumea), cu posibilitatea de a paria sume mari de bani.

Test Drive Unlimited 2 se prezintă ca un joc bolnav, dar după un număr considerabil de patch-uri și DLC-uri lucrurile se vor schimba în bine, iar atunci va reprezenta cu adevărat un pas înainte pentru serie.


[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine][Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://cafeforum.forumhit.ro
 

TEST DRIVE UNLIMITED 2

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
CafeForum (bine ai venit,cheama-ti prieteni pe forum) :: Aplicatii :: Download :: Games PC-